Click here for Myspace Layouts

Thursday, 1 December 2011

:51: khairel aiman :51:
-ni name die khairel aiman.die seorang yg pemalu dengan saje jerk.sebab die pernah jadi 'bf' saye tapi skrang ade baru.. heheeh:h:. tapi aku tetap sayang die sebagai seorang kawan. sayang siked..haha.

:54: arif aiman :54:
:h:-nie arif aiman . die kawan baik aku bagi lelaki tau.die kalau bab bayar kat orang mesti die yg bagi dulu.kalau orang mintak pon die bagi. die cute tau. aku tak nak cerite panjang sangad sebab die da miliki oleh orang . nanti 'gf' die marah aku pulak. nie jer aku nak cerite aku.sayang kau siked-
:51: hafidz :51: 
-nie hafidz zul ashraf. die nie comel muke die.. die ni slalu dipuji oleh cikgu kesayangan die"teacher azlina" . die  ni sangad cute. die jugak kawan baek saye. saye sayang sangad die mcmkawan lah. sayang siked.- :)
 :74: indra :74:
-nie die jejaka kite name die muhd indra. die nie suke buat lawak. tapi aku tgk gaye die mcm kurang la. tgk skali dalam perikse dpt no.1 ish3 aku nk jadi mcm die. die best fwen aku sampai bile2. die segan nk tego aku tak tahulah kenape?oke lah sampai sini saje aku leyh cerite kat korang sayang siked :h:.
 daniel iskandar 
-nie daniel iskandar . die nie suke buat lawak bodoh. aku tak suke org mcm ni. haishh.. >_< tapi die reti melukis. aku suke ape yg die lukis.. die nie kadang2 baek jugak.. hurm.. sayang kau siked.. :*

NO PICTURE.. SO SORRY..
oke. walaupon tak de gambar aku cerite kan je ake die amirul sharimy. org panggil die amy, aku suke perangai die walaupon die ngengok siked. tapi die bole jadi seorang kawan yg happily. walaupon org marah die die buat tak layan haish... buat penat jer.. 

NO PICTURE.. SO SORRY..
oke.. die adalah ahmad imran. mase aku darjah 1 die suke aku. mase tu aku tak tauu ape itu cinte. entahlah. tapi mase tu die slalu mintak ngan cikgu die nk duduk sebelah aku.. aku takk tau pon. tapi skrang die kawan baek aku.. aku sayang die .. "sebagai kawan tau.." sayang siked..

NO PICTURE.. SO SORRY..
oke .. die nie firdaus.... orng panggil die daus. die aku tak rapat sangad.. tapi die slalu kacau kwn die.. die nie spotting sangad..erm tu laa kot.. tapi aku nak sayang siked hehee.. sebagai kawan jer.. :).

 

No comments:

Post a Comment


da bace!? da perhatikan!? nie da follow lom??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...